Thursday, May 25, 2006

Watt's up? I'm electrified!

Akhirnya tariff letrik naik juga….tapi tak bawa kesan kat aku sebab

1. Bil api free – aku duduk rumah gomen
2. Kalau kena bayar pun,estimate aku bil bulanan aku dalam RM40. TNB kata sape2 yang bil dia bawah RM46 (ke berapa…lebih kurang gitu la) atau penggunaan 200 watt ke bawah tak terlibat.

Jadi pokoknya, berjimatlah dalam penggunaan elektrik. Ni nak kena sound adik aku yang suka tinggalkan bilik dengan kipas terpasang. Tau le letrik free, tapi tolong le majikan hang…..dan kepada yang lain, jangan ingat kalau bill selama ni rendah, tak kena kenaikan…kalau terguna lebih 200 watt kena tariff baru jugak!

2 comments:

blackpurple said...

Aku dah agak dah..lepas pilihanraya Sarawak mesti naik !

Foxey said...

Untungnya Alpha... fox nyer bil api memang dah sedia mahal... tapi sbb sendiri gak ma... aircond lagi, heater lagi... so, can't complain much laa...