Sunday, November 19, 2006

'Cruising' Di Kuala Lumpur

Masa aku kerja KL dulu, salah satu aktiviti weekend aku ialah cruising...bawak kereta malam-malam dengan member tengok life belah malam. Satu malam kami nekad nak pergi tengok ”ayam“ . Tengok aje bukan nak langgan, OK? Mula-mula ke Lorong Haji Taib aka Lorong Lebai Malang. Memang ramai sekali dengan customer tapi kebanyakan ayam yang aku nampak lengan berketak, biji halkum pun ada lagi...heheh. Tapi tak dinafikan sebahagiannya cun. Kalau sekali pandang boleh sangkut punya la! Dressing pun boleh tahan maut. Juga aku nampak mamat Bangla naik ke atas bilik dipimpin nyah...yuck!

Lepas tu kami beredar ke Bukit Bintang. Di depan Cathay berdiri kupu-kupu malam menahan lukah...tengok kalau ada yang berkenan. Aku rasa yang kat tepi jalan ni freelancer, takpun dah tak laku. Aku tengok pun macam dah matured sket. Kaki MILF suka la kot? Pusing kat Jalan Imbi, kami ingat nak tengok depan Kompleks Sun...saja Aku ingat ada through road dari Jalan BB ke Imbi. Elok aje aku masuk ke simpang, berderet pimp kerumun Accord aku sambil mengetuk2 cermin dan bumbung. Kami dalam kereta gelabah tak tentu arah...ye la tak pernah kena serbu camtu. Sampai depan Kompleks Sun tengok takde ayam kat luar...semua mesti kat dalam. Tapi yang boringnya, takde through road. Kena sekali lagi ’run the gauntlet’. Huh, lepas tu tak mau lagi la cruise tempat camtu! Baik tengok kereta rosak kat lake garden!

No comments: