Monday, November 06, 2006

Catatan Cuti Raya I

Dalam kereta menghala ke BP. Kat kawasan Pedas Linggi. Jalan sesak sebab ada treler terbabas melintang jalan..hala utara/KL! Macam biasa laluan bertentangan pun jam sebab semua nak tengok!! Selain daripada tu, highway clear...heran pulak, biasanya banyak sangat kereta....






Ketupat raya jiran atuk aku...unik dan fantastik. Saiz dua kali ganda ketupat biasa. Yang menariknya tangkai ketupat tu dianyam macam tu. Unik dan menarik camne pun...masuk jugak perut aku...




Senja di pantai Pontian...tempat lepak aku dari zaman budak sampai sekarang kalau aku ke Pontian...

3 comments:

blackpurple said...

Tapi tahun ni PLUS kat Senawang tu dah ok sikit sebab dah 3 lane...kan..?

Wah...first time tengok ketupat besor bagak tu... hehehe... Sebiji tu makan untuk berapoa orang alpha...?

Foxey said...

Aisey... takleh nengok gambar laa... pesal ekk.. salu kat blog lain leh nampak...

Alpha The Kerastangan said...

BP
Memang..tapi lepas tu ada 3 ada 2...tapi umumnya jalan clear la!
Pasal ketupat tu...tengok sape yang makan le..kalau aku sebiji tu aku sorang aje!

foxey
Tak nampak? Ha...kalau tak nampak......check browser you...