Tuesday, November 14, 2006

Catatan Cuti Raya IV

Takde apa kali ni cuma gambar anak-anak sedara dengan anak dara aku aje...





Anak sedara sulung aku (belah wife) -Mohd Daniel Aiman. Aiman tak kisah nak panggil dia Aiman atau Daniel. Umur nak masuk tiga tahun. Masa dia kecik sikit cengeng teruk...asyik menangis aje. Lepas berubat baru la OK. Kalau tak dia menangis kengkadang sampai tak tarik nafas!












Adik Aiman, Nur Qistina Balqis. Baru tujuh bulan. Nabila suka sangat cium-cium dia.







Ni anak sedara belah aku, Rasyiqah 'Aaliyah. Umur dia setahun. Yang ni pulak jenis tak boleh orang lain pegang selain mak ayah dia dengan tok belah adik ipar aku. Ni dah setahun ni dah tak seteruk dulu...cengeng jugak! Start berjalan masa kat rumah mak aku. Mata dia besar betul!




Nabila tengah main dengan Aunty Jasmine dia. Aunty? Ye la, sepupu aku! Jasmine baru Darjah Satu tapi English dia mak oiii..kengkadang aku pun segan nak sembang dengan dia dalam BI. Masa kecik sikit tak cakap melayu langsung..tapi bila dah tadika baru la jadi bi-lingual. Sekarang dia berbual dalam BM dengan orang macam atuk aku, mak aku. Dengan aku, Nabila, makbapak dia dan beberapa orang lagi dia cakap BI!




Rambut Nabila bila diuraikan....panjang be! Dah nak sampai pinggang dah!










Nabila dengan mama dia masa Raya. Mak aku kata cucu dia nampak 'klasik' bila pakai baju kurung..macam budak-budak zaman dulu....

2 comments:

.:HalogamoRa:. said...

bg tau ngan anak sedara hang rashiqa si mata besar n pipi bulat tu, aunty nk gigit pipi dia bleh?

anak dara hang kasi rebonding keleeeesssssss gitu he he

foxey said...

aisey.... kat opis ni takleh nak nengok laa gambarnya... tape, nanti tgk len...