Wednesday, September 27, 2006

Aku, Zidane dan Vialli

Berikut ialah senarai beberapa orang pemain bola terkemuka dunia

Zinedine Zidane
Attilio Lombardo
Gianluca Vialli
Ronaldo
Fabien Barthez
Sir Bobby Charlton
Yordan Letchkov
Ivan De La Pena
Thierry Henry
Patrick Vieira
Mikael Silvestre
Roberto Carlos
Eric Cantona (lepas 1996)

Dengan rasa agak bangga aku isytiharkan aku dah setaraf dengan dia orang ni! Kenapa? Sebab aku boleh sepak lencong? Bukan. Sebab rekod jaringan masih belum dapat dipecahkan? Bukan. Sebab aku hantuk kepala kat pemain lawan atau terajang peminat kurang ajar? Pun bukan! Sebabnya ialah…rambut aku dah mula menipis dan nampak kulit kepala…lagi setahun dua nampak gayanya kepala aku macam kepala Zizou le….isy isy isy.

5 comments:

blackpurple said...

Aku pulak setaraf Beckham kot.... setaraf apanya...?










setaraf dari segi hensem .... hahaha...(sorry....gurau dan perasan berlebihan pulak bulan2 puasa ni...)

nenektua said...

lepas ni bleh la blajar2 tanduk perot orang ek? hehehhe

.:HalogamoRa:. said...

hv u ever heard...bald man is a wise man? lebih kureng mcm tu la ha ha

Foxey said...

style zizou tu sexy apa... makes him look more attractive to me...

mat jenin said...

ooo yeker, kalau camtu same le kite... ye dok? hehehe