Tuesday, December 16, 2008

Satu Situasi Yang Pelik

Salam kepada semua.

Aku dah lama tak update blog ni. Bukan takde idea tapi aku tak boleh nak access blogspot. Gamaknya firewall dah kena pasang yang block Blogspot. Tiap kali aku nak access, mesti keluar "The Connection Was Reset". Jadi tak boleh le aku nak update. Yang aku peliknya bila aku saja try Search (sebab nak test connectivity aje ye) poron-poron punya site boleh pulak masuk...apa kes???

Kemudiannya aku cuba nak guna Wordpress...bila register haram tak masuk pun activation e-mail dalam mailbox aku. Akhirnya aku pasrah aje la...bila dapat access kat luar baru aku update. Mana2 idea yang timbul aku buat dalam Word dulu lepas tu masuk dalam thumbdrive.

Lepas tu aku dapat idea ni...cuba masuk ikut www.blogger.com. Akhirnya dapat jugak aku tulis entry ni. Masalahnya nanti aku sendiri tak tahu / tak boleh baca blog aku sendiri!

No comments: